2008. június 3., kedd

Elso havi osszefoglalo

Hello.

Legutoljara ugy gondoltam, a mozgasrol fogok irni, de az meg varhat egy kicsit. Sokkal fontosabb jon most, unneplendo alkalom van:
Pont ma van egy honapja, hogy megerkeztem Kazakhstanba.
Szoval ma este kotelezo ivas, ti ott, en itt. Sajnos borral nem koccintunk, mert az cseszett draga errefele (vagy nagyon rossz), szoval azt hiszem kenytelen leszek atterni a sorre. :)

No, de mi is tortent az elmult egy honapban.

Megerkezes.
- Jaj, de gyonyoruek a hegyek!
- Vasarnap munkanap? Hova kerultem?

1. het
- Nem akarok 2000 dollart fizetni egy apartamnert!
- Mindjart sirva fakadok, miert csak egy szam van a telefonomban? Es nem akarok megint tevet nezni...

2.het
- Ebben a varosban keptelenseg barmit is csinalni. Meg edzeni, mozogni sem lehet. Nincs ra lehetoseg. Haza akarok menni! Soha nem lesznek itt barataim! Bruhuhu.
- Meg a szokokutak sem mukodnek...

3. het
- Uram isten, ha tovabbra is ennyit edzek, vagy meghalok, vagy nekem lesz a vilagon a legfeszesebb fenekem.
- Uh, itt kilora lehet venni a palacsintat a boltokban!!!

4. het
- Husz telefonszam. Juhej! Csak lenne egy kicsivel tobb szabadidom...
- Ohhh, kakaot nem lehet kapni a palacsintahoz.
- Es meg a szokokutak is elkezdtek szokni. :)
- Azert - csak hallkan, de - valljuk be, ez tenyleg kozep-azsia.

Ehhez az utolso mondathoz egy kicsit tobbet is hozzafuznek.
Az ember ugyanis sokat tapasztal, amikor tavol jar, es kivancsi vagyok, ti hogyan kezelnetek azt a szituaciot, amiben reszem volt.

Szoval, pentek este szolt a nagyfonok (szarmazasat tekintve malaj), hogy nincs-e kedvem elmenni veluk egy etterembe (uzbeg konyhaval), egy ugyfelvacsorara. Nem az a szam, hogy elhivott- joparunkat hivott. Velunk tartott az egyik menedzser is (aki tavaly megmaszta az everestet, litvan), en meg persze, hogy mentem, jo ismerkedni uj emberekkel.
Aztan megjott az ugyfel is (indiai).
A kaja finom volt, csak nem uzbeg, volt egy tanceloadas is, ami aranyos volt, csak nem uzbeg. De azert jol ereztuk magunkat. En is, egeszen addig, amig az indiai leendo ugyfel egy kedves mozdulattal a combomra nem helyezte a kezet.
Teljesen lefagytam, mikozben az alabbi gondolatok futottak vegig az agyamon. (5 masodperc)
- Mit kepzel ez, felpofpofozom!
- Na de ehhez mit szolna a nagyfonok?
- Es egyebkent is, indiai, naluk sokkal termeszetesebb az erintes, mint nalunk.
- Na de pont a combomon?
- De ez inkabb a terdem.
- Ha nem veszi el azonnal a kezet, felpofozom.

Picit odebb huzodtam, es abban maradtam, megiscsak a kultura, amikor megint megfogta combocskamat, most mar a fenti gondolatmenet egy fokkal gyorsabban porgott vegig az agyamon, es a tovabbi gondolatokkal egeszult ki.
- Vajon ezert hivott el a nagyfonok?
- Vajon latjak?
- Vajon a tobbiek is ezt akarjak?
- Most allok fel es hagyok itt mindenkit.

Na, ekkor elvette a kezet, en meg meg odebb huzodtam, es hamarosan fel is alltunk az asztaltol, elkoszontunk. A litvan kollegam vitt haza. Elmeseltem neki mi tortent. O teljes mertekben megnyugtatott, hogy a, ez semmi, otole moszkvaban az egyik ferfi nagyfonok megkerdezte, esetleg vele toltene-e az estet. Es ekkor megnyugodtam, hogy igen, ez en szitum tenyleg jobb...

De valahogy megse hagyott nyugodni a dolog. Igy hetfon elmeseltem noverkemnek. Megint kiderult, hogy o kicsi vedoangyalom, ha kicsit tovabb reszletezem a temat, kedden mar kazakhstanba repult volna, hogy a falra kenje az indiait, addigra atragva magan a teljes szexszualis eroszakkal kapcsolatos torvenyi hatteren, csak hogy megfelelo levelet irhasson a ceg nemzetkozi jogi osztalyanak, a temaval kapcsolatban. Idaig nem jutottunk, viszont mondta, hagyjam ott az egesz bagazst, es menjek inkabb ausztraliaba utazni veluk - ez igy eleg csabito ajanlat...

Aztan elmondtam a fonokomnek is, akinek az elso reakcioja az volt, hogy nana, ha egy jokepu ausztral lett volna, azt nem vennem ennyire a szivemre, es legkozelebb nyugodtan tokon rughatom. Es egyebkent ez azsia... Az egyetlen problema, ha a nagyfonok ezt direkt csinalta. Azert nem volt egyaltalan ennyire morbid, mint amennyire most visszaolvasva hangzik, tulajdonkeppen sok szempontbol igaza volt, es meg vegig is rohogtem a kiseloadasat. Aztan este megiscsak felhivott, hogy masnap beszel a nagyfonokkel.

De masnap kora reggel en beszeltem a nagyfonokkel, aki tulajdonkeppen hangosan lefuttata az en gondolatmenetemet;
- Es miert nem toltad el a kezet?
- Es egyebkent is, indiai, naluk sokkal termeszetesebb az erintes, mint nalunk.
- Na de pont a combodon? Nem, ez tenyleg nem helyes viselkedes.
- Ketszer?
- Legkozelebb told el a kezet.
- Csak nem gondolod, hogy ezert hivtalak?!? Hiszen hivtam meg egy jopar embert.
- Hidd el, ez az ember jo ember.
- Fogok beszelni vele a temarol.

Aztan odament a fonokomhoz, es mondta, hogy nem ezert hivott el este.

En meg egyreszt megnyugodtam, masreszt egesz nap rosszul ereztem magam...

Ok, es itt jon a kerdes:
- Voltatok mar hasonli szituban?
- Mit csinaltatok volna a helyemben?

Na, dehat nem dolt ossze persze a vilag, egy kis terd feletti combfogdosastol meg nem veszti el az ember a szuzesseget, az viszont erdekes, a ruha mennyire gatolja az embert; ha a jo kis szakadt farmeromban lettem volna, biztos orrbanyomom. :)

Es termeszetesen maradok, hiszen ezer kaland var itt meg ram, bar noverem ajanlata csabito...

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát először is:):

1. neked legalább már az elejétől fogva van tévéd:), nekünk kb. 1 hete van már doboz a nappaliban...
2. ismeretlen országban lassan lehet a telefonszámokat vadászni, idő kell, de aztán beindul... egy év múlva haza sem akarsz majd menni:))
3. Ausztrália télleg nem egy rossz opció, ha esetleg mégis minden kötél elszakadna... tanúsíthatom:)
4. szexuális zaklatás: ugyanezen a gondolatösvényen haladnék én is, mint te, valszeg szóvá tettem volna én is, örültem volna én is, hogy "csak" ennyi történt és levonnám a következtetést: minél messzebb az idegen ügyféltől, lehetőleg az asztal legtávolabbi sarkához, ezzel azt is kockáztatva, hogy rideg, barátságtalan benyomást keltesz vele.... és ha még egyszer ilyen előfordul, akkor ott a helyszínen jelenetet rendezni... szóval nem feltétlenül a NANE-re várva cselekedj!
5. Hajrá, hajrá Kazahsztán! Kellenek az ilyen kalandok az ember életébe!!

Pusz-pusz:
Krisztina

katkat írta...

csá csaj!

nem tudni, h a térdfogdosás okozta feszkó szimpla kultúrális különbségből, vagy szexuális zaklatásból adódik-e. vagyis hogy mi volt a motiváció. ami tény: kultúrális különbségek léteznek, ezt mindkét félnek (a térdfogónak és a fogottnak) is vágnia kell. és aki erre nincs tekintettel, azt - pláne ilyen körökben - bunkónak titulálják. vagyis: sztem ne hisztizz, de azonnal, nyugodtan, mosolyogva és határozottan mondd egyenesen a szemébe, h drága uram, én - mint tudja - magyar vagyok. Magyarországon kizárólag a akkor teszi az egyik ember a másik térdére a kezét, ha már párok, vagy ha az szeretne/nének lenni. ezért kérem, vegye le a kezét a térdemről és soha többet ne tegye oda. köszönöm! >> ez az én verzióm.
sikerült beszélni a litvánnal? ;)
Katus

Emese Reinhardt írta...

hali,
en sok indiaival dolgoztam egyutt, es tenyleg sokkal kozvetlenebbek a testi erintkezes soran - de ahogy en tapasztaltam, nem a nokkel. tehat az tok normalis volt, hogy ket hetero srac kezenfogva maszkal, es hogy a buszon egyik a masik oleben (!!!) ul. ezen akkor csak mi magyarok fagytunk le...
en inkabb azt tapasztaltam, hogy velem sokszor szoba sem mertek allni, es jo ideig kerultek a kontaktust velem. persze lehet, hogy csak a te szemelyes vonzerod nagyobb az enyemnel, es ezert ennyire masok a tapasztalataink.

ja, es mindenkinek uzenem, hogy ha esetleg megfogom a combjat - foleg enyhen illuminalt allapotban - az nalam meg nem jelenti feltetlenul, hogy par szeretnek vele lenni. (((: