2008. július 8., kedd

Blogtarsak

Nagy oromomre szolgal bemutatni ket ujjab hasonszoru blogtarsamat.
De mivel elmulasztottam bemutatni a masik harmat, ezert veluk kezdem. :)

Szingapurban nevu blog noverem es ferje, Balazs elmenyeit dolgozza fel egy eves Szingapuri es kornyekbeli tartozkodasukrol. Lassan a vege fele kozelednek az egy evnek, kisebb Ausztraliai kiterovel 1 honap mulva erkeznek haza. Sok vendegszerkeszto is van a blogban, tobbek kozott en is, mar csak ezert is erdemes olvasgatni. :)

Sarkunyho epites nevezetu blogban Laoszi elmenyeimre utalok vissza, ahol harom napot sartegla gyartassal toltottem. A fiuk azota megepitettek a kunyhot belole, ami inkabb kisebb palota lett, oktoberben kozos unneples van az oktoberfest-en Munchen-ben, mivel a vezeto odavalosi. Erdekes megnezni, mit lehet csinalni egy kis sarbol...

Mas is... blogban mas Kazakhsztanba telepult magyar elmenyeit tudjatok megnezni, meg iskolas szemmel.


Es akkor az ujjak:
Zsoltiek Chicagoban nevezetu blogban Zsolti baratom es kedvese kalandjait olvashatjatok, ok is kitelepultek oda egy evre, en irigykedve olvastam a 30km-es homokos partrol meg a sok kulturalis lehetosegrol, ezek itt nagyon hianyoznak. Ablogmeg nagyon uj, igy erdemesidorol-idore visszaterni, biztos vagyok benne, nem otthon tevenezessel fogjak az idejuket tolteni. :)

Vegul Kazakhstan Everest maszo szemmel cimu blogban a litvan kollegam, Aldas Kazakh elmenyeit olvashatjatok, kisebb nehezitessel oroszul. A sok hegyes kep miatt azonban mindenkeppen erdemes megnezni a blogot...

Remelem sikerult kitoltenem rengeteg szabad idotoket erdekes olvasmanyokkal. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos, csak írtad, hogy irigyled az USA-beli szaktársakat:
- Bostonban is volt jó hosszú, homokos tengerpart, de a víz olyan hideg volt, hogy nyáron is majd' lefagyott a tőle tö..m.
- Kulturális élmény: ez az első két hét során ért, "zajzene koncert" címmel talán már meséltem róla. Onnantól kezdve kerültem a kulturális élményekkel való találkozást, ha ráértem, inkább kimentem röpülőzni.
- Amugy meg valószínüleg több kaland vár rád Alamtyban, mint egy alaposan leszabályozott USA-beli nagyvárosban... és persze így több olvasnivalója is akad a Borat-blog népes olvasótáborának :)

Névtelen írta...

nem megy nekem ez a blog kezelés. ezért beírtam megjegyzést ide-oda, hátha valamelyikre rátalálsz.