2008. október 24., péntek

Elso vendegem

Az egesz ugy kezdodott, hogy a fel vilag ki akart hozzam jonni meglatogatni. De csak egy bator versenyzo maradt talpon, orult halas is voltam neki, hogy tobbszori halasztas utan, vert - verejteket, idot es penzt nem kimelve 10 napot arra szant Agi, hogy megnezze velem Kazahsztant.


Eredetileg rengeteg tervunk volt, amit nagyjabol a felere le kellett redukalnunk, leven, hogy amikor o kijott kozel 39 fokos lazzal rendelkezett es hat en is elegge gothos voltam (ertsd: ment a hasam es szentul meg voltam rola gyozodve hogy horgogyulladasom van), ami kesz szerencse, marmint nem az, hogy betegek voltunk, hanem az, hogy egyutt voltunk betegek, mert igy mindketten tokeletesen elegedettek voltunk azzal, hogy 3 napon keresztul ulhetunk a lakasban es ihatjuk a mezes teat, mikozben zavartalanul megbeszeljuk az elet nagy dolgait. Rajottem, hogy mennyire hianyzik a beszelgetes, tuti nincs meg a napi 10000 szo, jaj nektek, ha egyszer hazamegyek akkor fogom a mostani lemaradast bepotolni. :)

Na de azert nem vesztegettuk az idot, vegigjartuk a varos osszes kavezojat, es megmutattam Aginak Almaty nevezetessegeit, azaz
- A tetot amelyet a treninghelyszin eleresehez maszok meg;

- Az edzotermet;



- A maszofalat;


- Es a foszobrot a foparkban.


Es elmentunk operaba is, mert allitolag itt nagyon magas szinvonalu az opera. Ezt en sem cafolni, sem megerositeni nem tudom, mert ez volt eletem elso operaelmenye (Traviata), es vegig tudtam ulni, sot a felet a hasamat fogva rohogtem vegig, igaz az azert volt mert Agi jobb hijan a dioptrias magashegyi napszemuvegeben nezte vegig az eloadast mellettem. Most mar azt is tudom, mirol szol a Traviata, mondjuk ezt is csak azert, mert az eloadas utan annyira kivancsiva valtunk, hogy megneztuk az interneten. A leiras alapjan nagyon izgalmas darab, bar az operaban nem izgultuk magunkat halalra a gyors cselekmenyaradat miatt.



Miutan az orvos is kozolte velunk, hogy minden ellenkezo testi erzetunk ellenere kutya bajunk, nekivagtunk egy harom napos / negy ejszakas kalandnak, de errol majd egy masik bejegyzesben. Az orvosnak igaza lehetett, mert a harom nap alatt kutya bajunk sem volt, am mihelyst visszaerkeztunk halalos betegek lettunk megint, igy csak nagy nehezsegek kozepette sikerult elmenni bevasarlo korutra, ahol megvettem eletem elso kazak karkotojet, szerintem gyonyoru, bar azt en sem allitom, hogy egy visszafogott darab. Az osszes fiunak az jutott rola eszebe, hogy ha rosszul viselkednek, ezzel huzok be nekik. Azota jol viselkednek.

Mindennel egyutt Agi allitolag jol erezte magat, es jon vissza tavasszal. Igaz?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Norus, szeretnem latni azt a karkotot! Lehet, hogy megbizlak, vegyel nekem is.pusz a.

Névtelen írta...

:) csinalok majd rola fenykepet. :)