2008. november 10., hétfő

Feleves

Eredetileg azt terveztem, hogy a feleves osszefoglalom hosszu es kimerito lesz, reszletesem kitargyalom, hogy mit terveztem es ebbol mi valosult meg. Nagyon erdekes lett volna, tenyleg. De ezt eltolom az eves beszamolomra.

Most legyen eleg annyi, hogy ebben a honapban megvolt a masodik hullamvolgy (mi a francot keresek en Kazahsztanban???), ez mintegy 36 oran keresztul tartott (gyorsan megy a vonat), es eppen megint rettento jol erzem magam, es eszem agaban sincs mashova menni.

Megerkezett a tel, ket napja napkozben is minuszok vannak, es minden csupa-csupa ho. Nem csak a hegyekben. Almaty-ban is. Holnap eloveszem az afgan sapkamat.

Ugy, hogy ket hete meg 20 fokban masztunk sziklat, egy szal poloban, utana a folyoban furudtunk... Na jo, meg is faztam, es megallapitottam, hogy az itteni orvosok megiscsak csodabogarak, 10 nap kohoges utan elmentem megint (mar nagyon jo viszonyban vagyok az osszessel). Most negyed oras vizsgalgatas utan azt talaltak mondani (szo szerint), hogy kikapcsolt az immunrendszerem. (Ha-ha). Ez meg a depresszional is jobb szoveg. Es beultettek sos levegot inhallalni kezeleskent.

Ennek a honapnak a nagy eredmenyekent konyvelhetem el, hogy megkaptam eletem kettes szamu legeredetibb bokjat: "milyen szep a fuled arnyeka". (!) Az elso azert meg mindig a nogyogyaszome az "ilyen szep mehnyakszajat meg eletemben nem lattam" szoveggel.

Masik nagy eredmeny, hogy mivel en teljesen lealltam az orosz tanulassal, ezert mindenki mas korulottem kezdett el angolul tanulni. De felek, ebbol meg parasztlazadas lesz...

Most csak ennyire telik tolem, (tudjatok, a zsigerelo multi, akit itt hianyoltatok, meg minden egyeb), de igerem, hamarosan kepes beszamoloval jelentkezem a jegmaszo edzesekrol!

Nincsenek megjegyzések: