2009. április 7., kedd

Versenyek

Mult hetvegen is verseny volt, talaljatok ki, hol, igen, az Ili folyonal.
Most volt az elso ejszaka, amikor nem akartam megfagyni a satorban, ami persze azt jelenti, hogy nappal 25 fok felett van, es a turistak furdoruhaban napoznak a folyoparton. Ezzel egyutt a kornyek feherbol (hovirag) sargaba valtott, es valahogy igy nez ki:


A fodrasz utan megint teljesen ugy nezek ki, mint 7 eves koromban; rovid a hajam, iszonyatosan barna az arcom es a kezem es minden egyeb feher mar aprilic elsejere, tele vagyok kek-zold foltokkal es plezuros a terdem, es elso pillanatra mindenki fiunak nez. :) Rettentoen elvezem, nem is tudom, mire vesztegettem az elmult 20 evemet. :)

Aztan meg az alaptortenethez hozzatartozik, hogy az elmult idoszakban egy csomo rozsaszin cuccot kaptam ajandekba, amit rettentoen elvezek, mert itt mindenki fekete vagy tompa szinekbe jar, igy a rozsaszinben egesz egyedi vagyok. Tovabba ugy gondoltam, hogy a vilag vegen es sziklamaszashoz fel lehet venni egy csupa rozsaszin hacukat, jo buli lesz. Hat tenyleg az, de rajtam kivul mindenki komolyan vette, es most tomegevel erkeznek hozzam a rozsaszin cuccok, mit fogok veluk tenni?
A verseny elott mindig van egy kis bemelegites. Ez most vasarnap ugy nezett ki, hogy az edzom, reggel hetkor berontott a satorba, hogy Nora, indulunk futni. En meg meg almomban rantottam magamra a kabatot es cipot, es csak kb. a futas tizedik perceben ebredtem fel. Akkor erosen elkezdtem szitkozodni, hogy menjen a francba, megis hogy gondolja, a szemem meg csipas es meg pisilni sem pisiltem, de lathatolag ez ot nagyon jol szorakoztatta.
A masik tipikus bemelegites, amikor egy meredekebb sziklalejton felmegyunk labujhegyen, a kezeket szigoruan nem hasznalva.
Tehat nem igy. :)

Aztan megtekintjuk a versenypalyat, illetve ilyenkor a szervezok mindig be is mutatjak a gyakorlatot. A mostani kicsit nehezre sikeredett, a fiuk kevesebb mint fele tudta megcsinalni, a lanyoknak meg csak a harmada... A feladat is eleg osszetett volt, az egyik szakaszon (azon, ahol plafont kellett volna maszni) peldaul azt imitaltuk, hogy nincs kotel, csak falba vert kampok vannak 2 meterenkent, es magadat azokhoz biztositva kell oldalazni majd felmaszni a falon. Ehhez segedeszkozul meg ket letrat is adtak, amit cipelhettel fel magaddal odaig. :) Szoval a fal:


Ezek tenyleg komolyan gondoljak, hogy ott kell felmaszni???

Aztan az elso morajlasok utan a tomeg elcsendesul...
... es kenyelembe helyezi magat.Persze amikor valaki maszik, akkor mindig lentrol orult jo tanacsokkal latjuk el arra vonatkozoan, merre kellene mennie es mit kellene csinalnia. En is rettentoen ertekeltem, amikor oroszul magyaraztak nekem. Es alapvetoen nagyon elvezem, hogy senki sem ert magyarul, mert amikor a legnehezebb szakasz kozepen valaki jokedvuen felordibal, hogy Nora, hogy erzed magad, akkor mar az orosz szlegszokincsem sem eleg ahhoz, hogy kifejezzem erzelmeimet. :)
Szoval valahogy igy indul neki az ember a sziklafalnak, legalabb ket letraval.Aztan rovid ido utan elkezdi keresni, mit hova tett... Nyilvan egyebkent vegig biztositva vagyunk, tehat ha ugy alakulna, hogy leesnenk, akkor sem esunk le. Ez igazan megnyugtato erzes...
A plafon megmaszasa letrakkal.

Aztan leerve realizaltam, hogy iszonyatosan megrantottam a karom, igy most harom napra fel vagyok mentve a fekvotamaszozasbol. :)
Faradtan, de boldogan. :)

Na, es persze munka utan jott a jol megerdemelt jatek, persze het eveseknek megfeleoen es rozsaszin labdaval. :)
Ezt meg csak azert, mert szeretem ezt a kepet.


Jovo hetvegen megint verseny, megint Ili. Tudom-tudom. Orult nehez eletem van. :)

3 megjegyzés:

Emese Reinhardt írta...

irto ugyes vagy (:
ja, es nekem adhatod a felesleges rozsaszin cuccokat, most kezdek rakattanni :P

Névtelen írta...

tessek mondani, mi a fene az a karodon? pulzusmero ora? egy tudatlan

Névtelen írta...

Ipod. Amikor futok, zenet halgatok, es nincs zsebem. Igy a karomra szijjazom. Most mar az Ilihez nem viszem magammal. Jobb a csondet, meg a madarcsicsergest hallgatni. A varosban azert meg mindig jol jon...