2008. május 13., kedd

Lakas

Sziasztok.
Igertem kepeket, arrol hogy hol lakom.
Felvezeteskeppen mutatok parat, hogy mi az, ami egy kicsit olcsobb volt bar, de valahogy megse azt valasztottam.

Mindezt 900 dollarert havonta...
Na, es akkor jojjon az, amit valasztottam.
A halom, olyan nagy aggyal, ami valoszinuleg soha tobbe nem lesz az eletemben.
A nappalim, olyan nagy tevevel, hogy ketszer akkora nappali kellene, hogy elvezni lehessen. Viszont eleg hely van tancos mulatsagok rendezesehez... A konyham, meg a furdom, semmi kulonos. A kilatasom, no ezert mar megerte!Vasarnap kellemesen elbeszelgettem a hazinenimmel, tegnap meg a szomszedommal. Mindkettovel termeszetesen oroszul.

A szomszed nenivel kitargyaltuk teljes csaladfankat, hobbijainkat es kedvenc filmszineszeinket. Eddig minden siman ment. Aztan mondta, hogy o rendor, es tudna nekem ajanlani takaritonot kb. 4000 ft-ert alkalmankent, mert megis sokkal jobb, hogyha a lany takaritani jar es nem lopni. En meg lelkesen bologattam. De az is lehet, hogy ez az utolso resz ugy hangzott, hogy ovakodjak a rendoroktol, mert 4000 ft-ert is hajlandoak eltuntetni a fold szinerol is, es inkabb lopni jarnak, mint dolgozni. De lehetnek meg egyeb verziok is, ha egyszer megtanulok oroszul, majd megkerdem tole...

Nincsenek megjegyzések: